CITROËNI OLULISED NUMBRID 

Citroën on üle 100 aasta autosid kõikidele kättesaadavaks teinud. 2020. aastal tegi Citroën elektrilise mobiilsuse kõikidele kättesaadavaks, tuues oma kuue elektrilise mudeliga madalate emissioonidega autod kõikideni. Tutvu Citroëni ülemaailmsete ja rahvusvaheliste oluliste numbritega.

ÜLE 700 000 MÜÜDUD AUTO 2020. AASTAL

2020. aastal müüs Citroën rohkem kui 90 riigis üle 700 000 auto. Citroëni uuendatud mudelivalik on tänu alates 2016. aastast teostatud mitmele suurele lansseerimisele dünaamiline, tugev ja järjepidev. Mudelid, mis jagavad eristuvat disaini ja mugavuse kõrget taset. Toodete edu võimendab ka margi kuulsus - 2019. aastal tähistas autotootja oma 100. sünnipäeva ja müüs sel aastal miljon autot. 

VIIMATISED EDUKAD LANSSEERIMISED

CITROËN C3

Selle mitmekülgse linnaauto, mis on alates 2002. aastast üle 4,5 miljoni autojuhi tähelepanu pälvinud, uus ülemaailmne lansseerimine.

Citroën esitleb uut versiooni C3-st, oma ülemaailmsest müügihitist, mille kolmandat põlvkonda on pärast 2016. aastal turule tulemist müüdud 750 000 autot

CITROËN BERLINGO JA BERLINGO VAN

Alates turuletulekust 2018. aasta septembris on kolmanda põlvkonna Citroën Berlingot üle maailma müüdud juba üle 200 000 auto (Berlingo ja Berlingo Van kokku). Alates lansseerimisest 1996. aastal on seda üle maailma toodetud üle 3,3 miljoni auto.

CITROËN C3 AIRCROSS SUV  JA  C5 AIRCROSS SUV

Oma ainulaadse iseloomuga on C3 Aircross kui kõige ruumikam ja modulaarsem linnamaastur omataoliste seas saanud Euroopa turul võtmemängijaks ja leidnud alates 2017. aastast tee üle 300 000 kliendi südamesse. Uus mängija segmendis, C5 Aircross on alates 2019. aasta algusest Euroopas müünud üle 200 000 auto.

CITROËN GRAND C4 SPACETOURER

Seitsmekohaliste mahtuniversaalide C-segmendis on tõeline edulugu Grand C4 SpaceTourer – alates 2006. aastast on müüdud 840 000 autot, sealhulgas 2013. aastal lansseeritud teise põlvkonna mudelit 440 000, olles nii Euroopas kui Prantsusmaal oma segmendis teine.

CITROËN C4 CACTUS

C4 Cactust, mille esimest põlvkonda esitleti 2014. aastal ja teist 2018. aastal, on müüdud üle 440 000 auto. 

Citroën on just esitlenud uut C4 ja uut ë-C4 - 100% ëlectric’ut, Citroëni kompaktsete luukpärade kümnendat põlvkonda.

Citroënil on kompaktsete luukpärade segmendis pikk ja rikkalik kogemus - 92 aasta jooksul on müüdud ligi 12 500 000 sellist autot!

CITROËN ADVISOR: ÜLE 60 000 ARVUSTUSE

HINNAKE SÕIDUKIT, MÜÜGIESINDUST, MÜÜJAT

2014. aasta lõpus esitletud Citroën Advisor on nüüd saadaval 66 riigis nin g sealt leiab üle 60 000 arvustuse. Seda automaailmas uuenduslikku tööriista on aja jooksul erinevate funktsioonidega täiendatud - see võimaldab Citroënil läbipaistvuse ja kliendiläheduse mõttes ühe sammu võrra teistest ette jääda.

ÜLE 100 RALLIVÕIDU

2019. aasta jaanuaris võitsid Sébastien Ogier ja Julien Ingrassia Monte-Carlo ralli, andes Citroëni rallimeeskonnale 100. rallivõidu, millega koos tähistati ka autotootja 100. sünnipäeva. Alates asutamisest 1919. aastal on Citroën alati panustanud oma võimesse julgeid sportlikke väljakutseid vastu võtta ja neid alistada. Alates esimesest võistlusest kuni Citroëni rallimeeskonna tänaste väljakutseteni saadavad Citroëni ajalugu suured võidud ning edulood.