Skip to content
citroen-19-19

SÕIDA Ë-MUGAVUSREŽIIMIS

AMI One Concepti, elektrilise linnas liiklemiseks mõeldud ideeauto järel esitleb Citroën nüüd 19_19 Concepti - teist elektrilist ideeautot, mis tähistab autotootja 100. sünnipäeva ja kehastab linnamobiilsuse visiooni.

CITROËNINA SÜNDINUD

19_19 Concept on kõrgtehnoloogiline sõiduk, millel on kosmosetööstusest inspireeritud silmapaistev disain. See viib mugavuse uuele tasemele, luues ratastel salongiliku kogemuse tänu nutikale vedrustusele, mis tekitab reisijatele tee kohal hõljumise tunde. Uuenduslik ja futuristlik auto pakub 800 km sõiduulatust, 4. taseme isejuhtivat tehnoloogiat ja reisijatega suhtlevat isiklikku assistenti.

FUTURISTLIK ESIOSA

Futuristlik esiosa

19_19 Concepti disain on aerodünaamiline. Ees on pleksiklaasist topeltkapott, mis ulatub nii auto ülemisele kui alumisele küljele. Kapoti ülemine osa ulatub väga kõrgele tiibade kohale, toimides uimena ja kandes täis-LED-tuledest moodustuvat valgussignatuuri, mis ühendab terve auto laiusesse ulatuvate otstega embleemi ja Originsi logo.

Vedrustus, rattad ja tiibade siseküljed on kaunistatud Citroëni embleemi meenutavate joontega. 

tehnoloogiline tagaosa

Tagaosa peegeldab paljuski esiosa oma mulli meenutava tagaluugi, aerodünaamilise alusraami ja kahest Y-kujulisest ribast koosneva tagatulega, mis moodustavad spoileri ja ühinevad embleemiga. Katuse tagaosas on kaks LIDARit (laseripõhised tuvastussüsteemid). Alusraam on avatud disainiga ning laseb näha akut ja kõiki tehnilisi komponente. See on kaunistatud kolme sinise, valge ja punase joonega.

SILMAPAISTEV DISAIN

Läbipaistev kapsel

19_19 Concepti üleni klaasitud kere meenutab läbipaistvat kapslit ning selle pikkus, teljevahe ja eriti lühikesed ülendid jätavad sügava mulje. Ümar autokere on lennukitiiba meenutavate joontega, mis annavad autole jõulisust ja laiust. Austusavaldusena tootja pärandile, Petite Rosalie sinisele värvile on pleksiklaas esiosas must ja tagaosas sinine. Esiosas on reisijatel suurepärane vaade autost välja ja ümbritsevad inimesed saavad ka sisemust imetleda. 19_19 Concepti tagaosas kaitseb reisijate privaatsust spetsiaalne kattekiht klaasidel.

Eriti suured rattad

Citroën 19_19 Concept on varustatud eriti suurte ratastega, mis on arendatud koostöös Goodyeariga (läbimõõt: 930 mm, rehvid 255/30 R30). Rehv ja velg näevad tänu velje serva peale ulatuvale rehvile välja, nagu oleksid ühes tükis. See vähendab ka rehvimüra. Kerest eraldatud rattakoopad on paigutatud rataste ligi, nii et jääb mulje, nagu kere oleks pandud neljale kerale ja teest täielikult isoleeritud. Rataste Citroën Originsi logoga keskosa ei keerle sõites koos rattaga.

MUGAVANA SÜNDINUD

Citroën 19_19 Concept pakub igale reisijale lõõgastumiseks isiklikku ruumi. Juhikohalt leiab mugava istme, mille peatoe sees on kõlar, intuitiivsed valitsad ja esiklaasinäidiku, mis kuvab olulist informatsiooni esiklaasile. 

Esiiste on lamamistooli kujuga ja elektriliselt seadistava jalatoega ning ka tagaiste meenutab rohkem diivanit kui autoistet. 

Igal reisijal on oma helitsoon, kuhu neile saadetakse just neile mõeldud sisu. Eriti minimalistlikul armatuurlaual on klaasitud ala, mis muutub ekraaniks. 

Marmori välimusega rool on justkui hõljuv ning selle keskel on ekraan, mis näitab Citroëni logo kõiki põlvkondi. 

Uksed avanevad vastamisi, võimaldades tänu B-piilari puudumisele reisijatele maksimaalselt mugavat ligipääsu.

Citroën 19_19 Conceptil on lisaks Progressive Hydraulic Cushions®-tehnoloogiaga vedrustusele aktiivne nutikas juhtimissüsteem koos rullumis- ja kaldumisvastase süsteemiga. Selle tulemusel kõrvaldatakse igasugused jõnksud ja välised mõjud. Ka veljed ja rehvid annavad mugavasse sõitu oma panuse. Nutikate andurite süsteem IntelliGrip võimaldab 19_19 Conceptil valida teeoludele sobivaim sõidurežiim koos kiiruse, pidurdamistugevuse, teelpüsivuse ja stabiilsusega. Nagu hõljuksid tee kohal!

TULEVIKKU SÜNDINUD, 100% ELEKTRILINE JA ISEJUHTIV

Sõiduulatus 800 kilomeetrit

19_19 Concept on 100% elektriline. Selle kiirendus 0-100 km/h on kõigest 5 sekundit ja tippkiirus 200 km/h. Sel on ultrakiire induktsioonlaadimise võimekus, mis tähendab, et kõigest 20 minutiga saab autosse laadida 600 km jagu sõiduulatust - ja seda ilma laadimiskaablita.

Isejuhtiv sõit

19_19 Concept saab hakkama ka isejuhtiva sõiduga. Mõnda osa sõidust, näiteks maanteesõitu või liiklusummikutes kulgemist saab autole üle anda. Kui on isu sõidust mõnu tunda või kui olukord on keerukam, näiteks tiheda liiklusega kesklinnas, saab juht igal ajal juhtimise üle võtta.

INTUITIIVNE JA PROAKTIIVNE ISIKLIK ASSISTENT

Isiklik assistent on kehastunud armatuurlaual paiknevaks silindriks. Tehisintellektiga varustatud assistent suudab suhelda nii auto kui reisijatega. Kui juht tegeleb sõitmisega, on see aktiivne, kuid ei võta juhtimist üle. Isejuhtiva sõidu ajal tõmbuvad rool ja pedaalid eemale ja assistent liigub armatuurlaua kohale, vabastades juhi jaoks pinda. Isiklikul assistendil on Silicon Valley idufirma Soundhound Inc loodud loomulik hääle tuvastamise süsteem.