Citroën tutvustas esmakordselt oma uusimat ideeautot ELO, mida saadavad kolm märksõna: REST, PLAY, WORK ehk puhka, mängi ja tööta. Auto keskmeks on nutikas salong, mille saab vastavalt vajadusele muuta magamisasemeks, kontoriks või kuuekohaliseks sõidukiks.
Tänapäeva elu tähendab pidevat liikumises olemist ja erinevateks olukordadeks valmisolekut. ELO väljatöötamisel on just taolist paindlikkust ja dünaamilisust silmas peetud. See pole pelgalt sõiduvahend liikumaks punktist A punkti B, vaid mobiilne ruum ja kaaslane igas olukorras, olgu tarvis liikuda, puhata, mängida või töötada. Nii ongi Citroëni disainerid ja insenerid valmis saanud ideeauto, mille otstarve ei lõppe sihtkohta jõudmisega.
Standardpaigutuses on autos neli kohta: ees keskel paiknev juhiiste, kust avaneb üüratu panoraamvaade, ning kolm istet tagareas. Kui istekohti juurde vaja, saab hõlpsasti kaks lisaistet välja tõmmata ning kohtade arvu kuueni suurendada. Juhiistet saab 180 kraadi pöörata, et peatumisel mugavalt kaasreisijatega vestelda või endale hoopis töötamiseks sobilik lauaga „kontor“ tekitada.
Pagasiruumist leiab aga kaks lahtikäivat täispuhutavat madratsit, mille täispumpamiseks saab kasutada autosse sisseehitatud kompressorit. Madratsite abil saab muuta salongi tasaseks kahekohaliseks voodiks. Laest on võimalik alla tõmmata projektoriekraan ning mõistagi leiab autost spetsiaalse koha ka projektori kinnitamiseks, et keset loodust oma ratastel elutoas filmiõhtuid nautida.
Kas säärane ideeauto ka reaalsuseks saab, on raske öelda, kuid mingisuguse suuna ja väljavaated Citroëni tulevikust annab ta kindlasti. Esimest korda esitletakse ELO ametlikult avalikkusele Brüsseli Motor Show’l 9. jaanuaril.