HOOLDAMISE LIHTSUSTAMISEKS LOODUD TEENUSED

Et sinu jaoks auto hooldamist lihtsustada, pakub Citroën mitmeid nutikaid just selleks loodud teenuseid. Vali Citroëni kiirteenindus, või kasuta Teleservices monitoorimisteenust või videocheck lahendust. 

VIDEOCHECK TEENUS

PAKUB LÄBIPAISTVAT ÜLEVAADET VAJALIKEST LISATÖÖDEST

Videocheck on uuenduslik klienditeeninduse osa, mille abil näidatakse täiendavaid vajalikke töid. Kui sinu auto kallal töötamise käigus tuvastatakse lisatööde vajadus, mida algselt ei planeeritud, teavitab töökoda sind sellest. Videocheck teenuse abil saadetakse sulle vajalikust tööst video ja nii saad hinnapakkumise selgelt ja läbipaistvalt kinnitada. See selgitus koos pakkumisega, millest võid ka keelduda, saadetakse sulle tekstisõnumi või e-kirja teel, mis säästab sulle aega, tehes kokkuvõtte sinu auto juures teostatavatest töödest.

VABADUS TELESERVICES TEENUSEGA

Sa ei pea muretsema oma järgmise töökojakülastuse planeerimise pärast. Teleservices teenuse abil tuvastab su auto ise võimalikke probleeme ja teavitab töökoda leitust otse. See tasuta teenus, mis ei nõua liitumist, võimaldab su autol oma tehnilisi andmeid distantsilt esindusele saata. See võimaldab kõik sinu Citroëniga tehtavad tööd ette planeerida, säästes sulle aega ja raha. Teleservices teenus on saadaval Citroën Connect Boxiga varustatud mudelitele, mis telliti pärast 20. aprilli 2016.

CITROËN KIIRTEENINDUS

See on ideaalne lahendus, et sulle plaaniliste hoolduste puhul aega säästa. Citroën pakub sulle eriti kvaliteetset hooldust, mida teostavad kaks spetsiaalse väljaõppe saanud mehaanikut. Me garanteerime professionaalse, sõbraliku ja kiire teeninduse. See on saadaval sinu lähedal, et saaksid vähendada aega, mil sa ei saa oma autot kasutada, ja rutem oma tavaliste tegevuste juurde tagasi pöörduda. Olemas on ka ooteala, kus saad interneti, kohvi ja lugemismaterjalide seltsis aega parajaks teha. Lisaks annab see teenus sulle võimaluse kõik lisatööd läbi arutada, et saaksid oma eelarvel silma peal hoida.

CITROËN SERVICE  24/7

TOO OMA AUTO HOOLDUSSE JA TULE SELLELE JÄRELE SIIS, KUI SULLE SOBIB

See on uuenduslik teenus, mis võimaldab sul oma auto tavapäraseks hoolduseks iga kell esindusse tuua ja sellele järele tulla - seda tänu täiesti turvalisele automaatsele iseteenindusmasinale. Sina lihtsalt jäta auto võti ja dokumendid masinasse, hoolduse eest maksmine toimub veebis. Kui hooldus on valmis, saad tekstisõnumi, et võid iga kell oma auto võtmed ja dokumendid sama masina kaudu kätte saada ja seejärel spetsiaalsele parkimiskohale pargitud autoga lahkuda. 

MAKSMISLAHENDUSED

LIHTNE MAKSMINE JA MEELERAHU

Remont ja hooldused ei tule alati rahalises mõttes parimal ajal, kuid suurepärases korras auto omamine on sinu ja sinu lähedaste turvalisuse mõttes väga oluline. Et sulle meelerahu pakkuda ja samal ajal kulusid kontrolli all hoida, pakub Citroën  teenuseid, et seda lihtsamaks teha ja töökoja teenuste eest maksmist leevendada. 

Täpsema info makselahenduste kohta saad lähimast Citroën esindusest.

BRONEERIMINE

Saad oma nutitelefonist või arvutist endale sobivasse volitatud esindusse aja broneerida.

Vaata kaardilt kõiki esindusi. Säästa aega, kasuta spetsiaalseid eripakkumisi ja vali just endale sobiv aeg - kõigest paari klikiga! 

HINNAPAKKUMINE KÕIGEST PAARI KLIKIGA

Saad veebist hinnapakkumist küsida, et teaksid juba ette, kui palju planeeritud hooldus maksma läheb. See arvutatakse kõigest paari klikiga. Olenemata sellest, kas vajad õlivahetust, pidurite kontrolli, kliimaseadme hooldust või esiklaasi parandust, saad tööde eeldatava maksumuse välja arvestada. 

 

RIKASTA OMA KOGEMUST MY CITROËNIGA

My Citroën rakenduses saad teavituse, kui on aeg hooldusse minna, ning sealsamas oma lemmikesindusse aja broneerida ja hinnapakkumist küsida. See rakendus pakub sõiduki hoolduse isikupärastatud monitoorimist ja ligipääsu Citroëni teenustele. Saad hõlpsalt vaadata kõike huvipakkuvat oma auto hooldamise kohta - sealhulgas garantii seisu, läbisõitu ja järgmise hoolduse aega. My Citroën rakendus pakub sinu sõidustiili järgi kohandatud hoolduspaketti.

MODERNISEERIMISPROGRAMM

Citroën informeerib kõiki moderniseerimisprogrammist puudutatud autode omanikke sellest kas e-posti teel või esinduse külastuse käigus. Selle kontrollimiseks võta endale sobiva volitatud esindusega ühendust. Esindus saab kinnitada, kas moderniseerimisprogramm puudutab sinu autot. Peaksid esinduse töötajatega ka oma kontaktandmed üle kinnitama.