Skip to content
Teenused sinu Citroëni sõiduki hooldamiseks

Sihtpunkt Zen

Citizeniga saad ka pärast sõiduki ostmist jääda zeniks. See hooldusprogramm on loodud selleks, et muuta iga Citroëniga veedetud hetk lihtsamaks.

CITIZEN programm on terve teenuste ökosüsteem, mis toetab sind kogu ostuprotsessi vältel – olemasolevate valikute uurimisel, valiku tegemisel kuni sõiduki kättesaamiseni.

MY CITROËN RAKENDUS

Minu ühenduvusega sõiduk

App Store´i ja Androïdi platvormil pakutava My Citroën´i rakendusega on sinu käsutuses hulgaliselt teenuseid kõikide Citroëni hooldustega seonduvate toimingute võimalikult mugavaks muutmiseks. Rakenduse abil on sinu käsutuses info just sinu sõiduki hooldusvajaduste kohta, saad aega broneerida interneti teel ja hinnapakkumist küsida sinu poolt valitud teenindusest kodust lahkumata. Lisaks sellele eelisele leiad siit veel ka Citroëni enda ja Citroëni partnerite parimad pakkumised. Kasutamisega kaasneb rohkelt eeliseid.

 

MY CITROËN ASSIST

Autoabi distantsilt

Citroën Assistance´i autoabi on sinu käsutuses alati, kui peaksid jääma sõiduki rikke tõttu teele või kui oled sattunud õnnetusse. Organiseerime sulle transpordi ja hoolitseme sinu sõiduki remondi eest, et saaksid oma teedkonda jätkata.

 

Kõik Citroëni sõidukid on varustatud garantiiperioodil autoabiga, eeldusel et sõidukit hooldatakse meie võrgustikus. 

 

+372 697 9197

ADVISOR SERVICES

Ma recherche du meilleur atelier

Grâce à Citroën Advisor, découvrez les avis déposés par nos clients sur la qualité des prestations dans nos ateliers.

Vous pouvez choisir votre atelier en toute transparence et vous exprimez sur votre expérience client Citroën.

TELEMAINTENANCE

Mes alertes entretien et réparation expliquées par Citroën

Telemaintenance veille au bon fonctionnement de votre voiture et vous prévient lorsqu’une alerte de sécurité ou de maintenance est émise par votre véhicule.

Si votre date d'entretien approche ou qu'un voyant s'allume sur votre véhicule, vous êtes notifiés et avez immédiatement la possibilité de prendre rendez-vous dans votre atelier préféré.

KÜLASTUSAJA BRONEERIMINE INTERNETI TEEL

Soovin broneerida külastusaega või saada hinnapakkumine interneti teel (i) Teenuse saadavus erineb piirkonniti  
Külastusaja broneerimine ja hinnapakkumise küsimine on lihtsam kui kunagi varem. Lähima esinduse, pakkumise liigi nagu ka teie täpse saabumisaja valid veebis või siis My Citroën rakenduse kasutamisel vaid mõne klõpsuga.

VIDEOCHECK

Minule videovahendusel tutvustatud, teostamist vajavate hooldustoimingute kinnitamine

Videocheck ülevaade on innovaatiline teenus, mida kasutatakse müügijärgse teeninduse raames töökojas täiendavalt teostamist vajavate hooldustoimingute kinnitamiseks. 

Juhul kui teeninduskülastuse käigus peaks selguma täiendavate, töökäsuga mitte hõlmatud tööde teostamise vajadus, võtab esindus sinuga ühendust. 

Selge ülevaate saamiseks saadetakse sulle Videocheck kaudu tutvumiseks video sõiduki juures tehtavatest lisatöödest. Väljapakutud tööd ja teenused, mille teostamise võid kas kinnitada või neist loobuda, saadetakse sulle SMSi või e-posti teel. Sul on võimalus hinnapakkumine kinnitada või siis sellest keelduda distantsilt. 

Videocheck teenus hoiab märkimisväärsel sinu aega kokku.

MAINTENANCE Ë-BOOK

Mon carnet d'entretien 100% digital

Profitez de Maintenance e-book, le premier carnet d'entretien 100% digital, imaginé pour vous par Citroën. Retrouvez tout l'historique de vos entretiens, de toutes les interventions réalisées sur votre véhicule, de même que les opérations à prévoir. Votre Maintenance e-book est disponible exclusivement dans votre espace personnel de votre Application MyCitroën.

UUENDA OMA KAARTE

Sõiduki GPS-kaartide värskendamine

Sinu sõiduki navisüsteem vajab optimaalseks toimimiseks kaardiandmete värskendamist. Citroën soovitab sul kaardiandmeid regulaarselt värskendada.