Skip to content
Skip to content
Teenused sinu Citroëni sõiduki hooldamiseks

Sihtpunkt Zen

Citizeniga saad ka pärast sõiduki ostmist jääda zeniks. See hooldusprogramm on loodud selleks, et muuta iga Citroëniga veedetud hetk lihtsamaks.

CITIZEN programm on terve teenuste ökosüsteem, mis toetab sind kogu ostuprotsessi vältel – olemasolevate valikute uurimisel, valiku tegemisel kuni sõiduki kättesaamiseni.

MY CITROËN RAKENDUS

Minu ühenduvusega sõiduk

App Store´i ja Androïdi platvormil pakutava My Citroën´i rakendusega on sinu käsutuses hulgaliselt teenuseid kõikide Citroëni hooldustega seonduvate toimingute võimalikult mugavaks muutmiseks. Rakenduse abil on sinu käsutuses info just sinu sõiduki hooldusvajaduste kohta, saad aega broneerida interneti teel ja hinnapakkumist küsida sinu poolt valitud teenindusest kodust lahkumata. Lisaks sellele eelisele leiad siit veel ka Citroëni enda ja Citroëni partnerite parimad pakkumised. Kasutamisega kaasneb rohkelt eeliseid.

 

MY CITROËN ASSIST

Autoabi distantsilt

Citroën Assistance´i autoabi on sinu käsutuses alati, kui peaksid jääma sõiduki rikke tõttu teele või kui oled sattunud õnnetusse. Organiseerime sulle transpordi ja hoolitseme sinu sõiduki remondi eest, et saaksid oma teedkonda jätkata.

 

Kõik Citroëni sõidukid on varustatud garantiiperioodil autoabiga, eeldusel et sõidukit hooldatakse meie võrgustikus. 

 

+372 697 9197

KÜLASTUSAJA BRONEERIMINE INTERNETI TEEL

Soovin broneerida külastusaega või saada hinnapakkumine interneti teel (i) Teenuse saadavus erineb piirkonniti  
Külastusaja broneerimine ja hinnapakkumise küsimine on lihtsam kui kunagi varem. Lähima esinduse, pakkumise liigi nagu ka teie täpse saabumisaja valid veebis või siis My Citroën rakenduse kasutamisel vaid mõne klõpsuga.

VIDEOCHECK

Minule videovahendusel tutvustatud, teostamist vajavate hooldustoimingute kinnitamine

Videocheck ülevaade on innovaatiline teenus, mida kasutatakse müügijärgse teeninduse raames töökojas täiendavalt teostamist vajavate hooldustoimingute kinnitamiseks. 

Juhul kui teeninduskülastuse käigus peaks selguma täiendavate, töökäsuga mitte hõlmatud tööde teostamise vajadus, võtab esindus sinuga ühendust. 

Selge ülevaate saamiseks saadetakse sulle Videocheck kaudu tutvumiseks video sõiduki juures tehtavatest lisatöödest. Väljapakutud tööd ja teenused, mille teostamise võid kas kinnitada või neist loobuda, saadetakse sulle SMSi või e-posti teel. Sul on võimalus hinnapakkumine kinnitada või siis sellest keelduda distantsilt. 

Videocheck teenus hoiab märkimisväärsel sinu aega kokku.

UUENDA OMA KAARTE

Sõiduki GPS-kaartide värskendamine

Sinu sõiduki navisüsteem vajab optimaalseks toimimiseks kaardiandmete värskendamist. Citroën soovitab sul kaardiandmeid regulaarselt värskendada.