AMI UUES KUUES
Uus disain
Suurus jääb samaks, kuid sellel on ümberkujundatud esiosa ja tagaosa ning teravamate joontega ilme, mis rõhutavad AMI sõbralikku iseloomu.
Uus välimus
Väljendusrikkama välimuse saavutamiseks on esituled toodud tuuleklaasi alumisse serva, neid ümbritsevad musta värvi silmalauge meenutavad dekoorid.
Uus logo
Uuendatud logo on pilkude püüdmiseks nüüd kergelt kalde all. Võrreldes eelmise põlvkonnaga on uus AMI oma vormilt ümaruse asemel nüüd tugevam ja konkreetsemate joontega.
Uus välimus
Väljendusrikkama välimuse saavutamiseks on esituled toodud tuuleklaasi alumisse serva, neid ümbritsevad musta värvi silmalauge meenutavad dekoorid.
Uus logo
Uuendatud logo on pilkude püüdmiseks nüüd kergelt kalde all. Võrreldes eelmise põlvkonnaga on uus AMI oma vormilt ümaruse asemel nüüd tugevam ja konkreetsemate joontega.
Graafiline
Amit ümbritsevad erinevad disainelemendid, mis ammutavad inspiratsiooni erinevatest kunstivaldkondadest ja uutest tehnoloogiatest.
Mikromobiilsuse liider
Amist on saanud tõeline ühiskondlik fenomen, mis on meelitanud ligi üle maailma umbes 65 000 kliendi ning muutnud linna- ja äärelinna automaastikku. See elektriline neljarattaline on muutnud praktilise ja kaasaegse liikuvuse mõistet, muutes selle kättesaadavaks peaaegu kõigile.