ami-one-concept

AMI ONE IDEEAUTO - LINNAMOBIILSUSE UUS VISIOON

Citroëni ajalugu on alates 1919. aastast peegeldanud meie võimet ajaga kaasas käia, luues nonkorformistlikke ja revolutsioonilisi sõidukeid, millest on saanud tõelised kultusautod. 2019. aasta Genfi autonäitusel esitles Citroën oma lähenemist linnamobiilsusele, mis peaks kõikidele kättesaadav olema.

CITROËNINA SÜNDINUD


AMI One ideeauto on Citroëni samm linnas vabalt liiklemise suunas. #LibertyElectriCityMobility! See ühendab kõik täiselektrilise tehnoloogia eelised julge ja värvilise disaini ja kasutuslihtsusega. See saab ka mugavuse ja praktilisuse eest maksimaalsed hinded.

2 CV jälgedes käiv AMI One ideeauto kohandub kõikide võimalike kasutusviisidega alates autojagamisest kuni rendini. AMI One ideeauto kuulutab kõikidele liikumisvabadust ning sel on potentsiaali saada linnasõidu- ja popikooniks.

KANDILISED VORMID

AMI One ideeautol on kandiline kere ja kompaktsed mõõdud (2,50 meetrit pikk, 1,50 m lai ja 1,50 m kõrge), mis demonstreerivad selle vastupidavust, reipust ja silmapaistvat manööverdamisvõimet. Linna jaoks loodud autol on ka kere igas nurgas lisakaitse. Nendel stiilsetel Airbumps® õhkpatjadel on erilist Out Of the Blue sinist värvi detailid.

VÄLJENDUSRIKAS ILME

AMI One ideeauto on kaasaegne sõiduk, millel on CXPERIENCE ideeautost inspireeritud Y-kujulise elegantse valgussignatuuriga kaunistatud väljendusrikas esiosa. Päevasõidu- ja suunatuled näitavad oma hõljuva struktuuriga AMI peenemat külge. Vivid Orange oranž kerevärv ja kahemõõtmeline logo lakitud musta pinna keskel elavdavad auto välimust.

NUTIKAS DISAIN

AMI One ideeautol on olemas kõik, mida linnas populaarseks saamiseks vaja on. AMI linnaauto ühendab julge disaini, nutikuse ja ökonoomsuse, millele sümmeetrilised osad lisavad uusi võimalusi. Nende seas on mõlemal pool autot ühesugused uksed, mis avanevad vastupidistes suundades, kasvatades kasutusmugavust ja turvalisust. Ühesugused on ka eesmine ja tagumine kaitseraud, vastastikku asetsevad tiivad mõlemal küljel, küljekarbid ning eesmised ja tagumised päevasõidutuled. Kere kõik osad on vastupidavad, lihtsalt paigaldatavad ja kõrgekvaliteedilised.

 

Linnaauto veel üks eristuv omadus on avatud katusega disain. Avatav Anthracite Grey hall tekstiilkatus laseb valgust sisse ja on lihtne kasutada. Ainsa liigutusega nihutatav ja kokkuvolditav katus sulgub sinise rihma ja vajutatava nupu abil.

VABANA SÜNDINUD

Selle uue ja ainulaadse linnaautoga soovib autotootja linnas mobiilsuse kõikidele kättesaadavaks teha. Juhiloaga või ilma, AMI One ideeauto on linnas liiklemiseks ideaalne neile, kes armastavad nii Citroëni kui liikumisvabadust.

100% ELEKTRILINE

AMI One ideeauto on täiselektriline ning selle täis laadimine vältab kaks tundi. Täiesti emissioonivaba auto tippkiirus on 45 km/h ja sõiduulatus on 100 km, mis muudab selle linnasõitudeks ideaalseks.

 

Vaikne AMI One ideeauto on ka linnakeskkonda turvaline, kuna see on varustatud helisignatuuriga, mille arendas koos Citroëni disaineritega Start-Rec agentuur. AMI One ideeauto helid peegeldavad selle iseloomu. Analooghelid on äärmiselt kaugel „robotlikkuse“ klišeest. Heliidentiteet vastab ka 1. jaanuaril 2019 vastu võetud Euroopa regulatsioonidele. Ohutuspõhjustel peavad kõik elektriautod aeglaselt liikudes heli tekitama, et jalakäijaid nende lähenemisest hoiatada.

NUTIKANA SÜNDINUD

AMI One ideeauto on 100% ühendatud linnaauto, mis tähendab, et nutitelefon on liidese keskmeks, muutes sõidu lihtsaks ja rahulikuks. Kliendid kasutavad AMI One ideeautot oma nutitelefoni abil. Uksi saab lukustada ja avada QR-koodi abil, mis paikneb uksekäepidemete alumiiniumalustel. 

Sees asetab juht oma telefoni enda ette juhtmevaba laadimise alale, ja suhtlus AMI One ideeauto ja juhi vahel võib alata. Sees asetab juht oma telefoni enda ette spetsiaalsele juhtmevaba laadimise alale, ja suhtlus AMI One ideeauto ja juhi vahel võib alata. Informatsioon telefonist kuvatakse juhi vaatevälja esiklaasinäidikule. Juht saab siis oma rakendusi ja erinevaid teenuseid kasutada. 

AMI One ideeauto roolil on kaks nuppu: hääljuhtimisega assistendi aktiveerimiseks ja rakenduste rippmenüü jaoks.

AUTOJAGAMINE VÕI RENTIMINE

AMI One ideeauto astub sammu edasi ja pakub välja uusi auto omamise viise. Citroën teeb oma klientide elu mobiilsuse mõttes lihtsamaks, pakkudes erinevaid auto jagamise või rendi võimalusi koos vastavate teenustega (sealhulgas laadimine ja parkimine) spetsiaalse rakenduse kaudu. Selle eesmärgiks on vastata klientide liikumisvajadustele täpselt nii, nagu inimesed transpordivahendeid kasutavad - aeg-ajalt või regulaarselt, pere või sõpradega, individuaalselt või jagatuna. 

Autojagamise ja rendi võimalusi saab kohandada iga inimese vajadustele vastavaks, olgu see siis viis minutit, tundi või päeva, aga miks mitte ka pikemad perioodid nagu viie kuu pikkune rent või viie aasta pikkune liising.

TÄIUSTATUD SÕITJATERUUM

Reisijateruum on ruumikas ja funktsionaalne. Juhi iste (nihutatav) ja kaasreisija iste (fikseeritud asendis) on paigutatud asümmeetriliselt, et pakkuda rohkem ruumi ja liikumisvabadust. Panipaigad on nutikalt disainitud, et reisijateruumi iga nurka maksimaalselt ära kasutada.

PANIPAIGAD

Citroëni disainimeeskond on loonud originaalse panipaiga kaasreisija küljele, kuhu mahutada käsipagas ja käekott. Taga saab juhiistme kokkuklappimisel ligipääsetavat platvormi kasutada pagasiruumina ning sealt leiab ka helkurvesti ja ohukolmnurga.

TOOTED

Meil on saadaval erinevaid tooteid, mis hõlmavad Ami One Concept'i samu kujunduspõhimõtteid

 

# RUN: wind braker, mis on välja töötatud koostöös Prantsuse kaubamärgiga Back To Alaska

# LISTEN: 5W kaasaskantav Bluetooth-kõlar

# DRIVE: sama kuju ja materjaliga võtmerõngas nagu ukselingid

# PLUG: iOS-i ja Androidiga ühilduv laadimiskaabel

# CARE: silikoonist nutitelefoni ümbris, mis on välja töötatud koostöös kaubamärgiga Bone

# CHARGE: origami päikese miniatuur, mis loodi koostöös Prantsuse ettevõttega Litogami

# PLAY: metallist 1:43 mõõtkavas kollektsioneeritav mudel